Nieuws

Blijf op de hoogte.

Maatregelen BTS Belastingadviseurs Coronavirus

Ongewijzigde service

De gezondheid van onze mensen en van onze klanten en relaties is het meest belangrijk voor ons. BTS Belastingadviseurs houdt de ontwikkelingen met betrekking tot het COVID-19 virus nauwlettend in de gaten en volgt de adviezen en maatregelen van het RIVM teneinde de service richting onze klanten te kunnen blijven waarborgen.

Continuïteit

Een deel van de medewerkers van BTS Belastingadviseurs kan zijn of haar werkzaamheden vanuit huis uitvoeren. Zo kunnen wij de service verlenen die je van ons gewend bent.

Aanwezigheid medewerkers en afspraken

Wij zullen vanaf maandag 16 maart tot en met 6 april 2020 een aangepaste bezetting hanteren. Dit houdt in dat medewerkers ofwel op kantoor ofwel thuis werken. De bezetting op ons kantoor kan dus minder zijn dan gebruikelijk, maar er zullen tijdens kantoortijden te allen tijde medewerkers aanwezig zijn.

Klantencontact

Voor alle werkzaamheden geldt dat van geval tot geval zal worden beoordeeld of besprekingen en andere afspraken op kantoor of daarbuiten door kunnen gaan. In de meeste gevallen zal een alternatieve manier worden gevonden (telefoon, mail, et cetera) om onze dienstverlening onveranderd te laten doorgaan. Daar waar een bespreking in persoon noodzakelijk is bieden we maatwerk.

Ongewijzigde service

BTS Belastingadviseurs blijft voor je klaar staan zoals altijd en we zijn even goed bereikbaar. Wij zullen contact met je opnemen indien fysieke afspraken gepland staan en met je overleggen indien daarin een wijziging moet plaatsvinden. We houden je op de hoogte over onze maatregelen na 6 april. Mocht je vragen of zorgen hebben, neem dan contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Namens het team van BTS Belastingadviseurs
Arnold Steffens

Maatregelen

NB: Om onze medewerkers en klanten/relaties te beschermen nemen we verschillenden maatregelen.

In het kort:

  • Contact met klanten gaat zo veel mogelijk via mail en telefoon. Afspraken die noodzakelijk door moeten gaan, vinden plaats in grote ruimtes om ‘fysieke’ afstand te bewerkstelligen.
  • Meetings met grotere groepen mensen zijn geannuleerd.
  • Deelname aan externe events bij externe partijen is geannuleerd.
  • Wij schudden geen handen.
  • De frequentie van schoonmaken van ons kantoor is verhoogd en de werkwijze aangescherpt.

    • Premiepercentages en premieloon 2021 vastgesteld

      De minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft de premiepercentages voor de Algemene Ouderdomswet (AOW), de Algemene nabestaandenwet (Anw), het Algemeen Werkloosheidsfonds (AWf), het Uitvoeringsfonds voor de overheid (Ufo), het Arbeidsongeschiktheidsfonds (Aof) en de opslag op de basispremie Aof voor de kinderopvangtoeslag voor 2021 vastgesteld. Daarnaast heeft de minister het maximumpremieloon vastgesteld.

      De AOW-premie verandert niet en blijft 17,9%. Ook de Anw-premie verandert niet. Deze bedraagt in 2021 0,1%.

      Voor het AWf worden twee premiepercentages vastgesteld. De lage premie bedraagt in 2021 2,7%. De hoge premie bedraagt 7,7%. De lage premie geldt voor schriftelijke arbeidsovereenkomsten voor onbepaalde tijd of de beroepsbegeleidende leerweg, voor het loon van werknemers tot 21 jaar met niet meer dan 48 verloonde uren per 4 weken of 52 verloonde uren per maand en voor uitkeringen. De hoge premie geldt voor alle andere contracten.

      De Ufo-premie bedraagt in 2021 0,68%.

      De basispremie Aof is voor 2021 vastgesteld op 7,03%.

      De opslag op de basispremie Aof voor de kinderopvangtoeslag blijft 0,5%.

      Het maximumpremieloon is voor 2021 vastgesteld op € 58.311.

      Bron: Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid | besluit | Staatscourant 2020 nr. 58959 nr. 2020-0000120656 |

      « Terug naar overzicht

Binnen 24 uur uw offerte

Uw aanvraag is gratis en wordt binnen 24 uur na aanvraag behandeld.
De aanvraag wordt vertrouwelijk behandeld en verplicht u tot niets.

Vraag hier snel uw offerte aan >

Het team van BTS Belastingadviseurs
©2020 BTS Belastingadviseurs | privacybeleid